Selasa, 05 Juli 2011

jejariruncing

jejariruncing


Gaya Shawl Terbaru, Terkini dan Tersendiri

Posted: 04 Jul 2011 09:48 PM PDT




korang ingat lagi tak dengan entry INI pasal style tudung/shawl rekaan spontan saya sendiri masa tengah serabut dan keletihan dek kerana mengaturkan dan menguruskan majlis pertunangan kami haritu tu? alaa.. yang saya bubuh nama style tu style tudung Elia Zomba ke ape tah... ingat tak?

alah.. kalau tak ingat gi tengok balik entry tu.. cepat2 jangan malas! hehehe


sebenarnya bukan apa.. haritu kebetulan I ada kena buat presentation untuk subjek HR in my class. So i was thinking to make an interesting appearance.. nak nampak lain dari biasa la.. so saya capai this green shawl and start experimenting.. then...


taddaaa... i came out with this look! spontaneously..

while wishing and praying that no one will make a laugh out of it..





Luckily they didn't.. in fact diorang siap tertarik and minat lagi dengan my new style ni.. and ada yang minta saya ajar immediately.. huhu.. mula2 tak pasti jugak sebab buat pon spontan gitu je main belit-belit ikot suka dan je..


lama-lama dah ingat dah...



:: the look dari depan ::




:: Ni dari belakang lak ::





Kalau keluar saya suka buat style ni sebab ianya selesa sangat dan tak susah pon nak pakai. suka jugak sebab kadang2 style tudung camni bagi kita ilusi macam kita ada rambut yang ayu gitu siap boleh sepit2.. huhu



My besties, Nurul yang baru je terbuka pintu hati olehNya untuk "berhijrah" selepas majlis pertunangan saya pun turut berminat nak try this style.. malangnya i tak sempat nak ajar that day.. xpe babe, next time i'm in KL i bg exclusive tutorial 4 u k?hehehe





Even My Incik Apex a.k.a tunang tersayang pon suka my new style..

cute katanye!!

bweekkk.. sila muntah jauh-jauh sekarang..

mood gedik sudah melanda! huhuhu








0 komentar:

Posting Komentar

Pengikut