Kamis, 07 Juli 2011

malaysia news update

malaysia news update


SUKA!

Posted: 07 Jul 2011 07:00 AM PDT

Suka betul gelak2 marah2 merajuk2 dengan budak2 ICT Form 5.
Setiap petang memang wajiblah buat kelas tambahan untuk bagi siap assignment mereka.
Tapi ada juga yang tak nak datang.
Katanya aku suka paksa mereka datang kelas tambahan.
Padahal mereka tak tahu aku buat kelas sebab nak bagi fullmark 30 untuk mereka for SPM.
Mungkin bila mereka di tempat aku, baru mereka akan faham.
Biasalah budak2 ni.
Fikir nak enjoy saja.
Aku dulu macam tu juga.
Tapi at least kerja semua aku buat la kan.. huhu...


Hilang juga stress bila dengan mereka. 
Hubungan pun dah rapat macam adik-beradik je.
Walaupun lain bangsa lain kaum,
1 Malaysia kan.


Siapa kata ICT tak best?
Kami buat PC assembling, cabling, pinging, presentation, programming, database dan macam2 lagi.
Sampai ada budak kelas Science stream pun datang nak join kelas (siapa ya? =p)
So kepada budak2 tu,
rajin2 lah datang kelas.
Masa dah makin kurang.
Tinggal seminggu saja lagi untuk selesaikan semua.
Semoga berjaya!
=)



0 komentar:

Posting Komentar

Pengikut