Jumat, 01 Juli 2011

malaysia news update

malaysia news update


YOU HACKERS... PERGI JAUH-JAUH~

Posted: 01 Jul 2011 07:13 AM PDT

Berkali-kali aku cuba call web host.
Berkali-kali juga tidak dijawab.
Emel juga tidak berbalas.


Risau betul sebab website sekolah tak dapat nak update.
Banyak event yang dah lepas.
Hampir 2 bulan juga website tu dah wujud.
Ada maklumat yang dah dikemaskini pun turut hilang.
Rupanya kena hacked.


Tapi, yang aku pelik,
ada di kalangan viewer di blog aku ni,
capai ke blog aku dari website sekolah tu.
Sebab aku tertinggal link tu di shoutbox sana.
Tak sempat nak padam,
dah kena hack.
Mungkin juga hackers tu datang dari dalam juga.


Website sekolah pun kau nak try hack buat apa.
Menyusahkan orang betullah.
Boleh tak You Hackers.. Pergi Jauh-jauh?

0 komentar:

Posting Komentar

Pengikut