Senin, 27 Juni 2011

Gosip dan Gambar Artis Malaysia Terkini Terhangat

Gosip dan Gambar Artis Malaysia Terkini Terhangat


Video | Selamat Pengantin Baru Tomok

Posted: 27 Jun 2011 09:15 PM PDT

Kami rasa Tomok, juara One In A Million pastinya sangat teruja dan berdebar-debar menunggu hari untuk menjadi Raja Sehari. Maklumlah tarikh 1 Julai 2011 makin menghampiri. Kami nak bawakan kepada korang video yang menceritakan mengenai Tomok dan bakal isterinya, Ayu yang dirakamkan dan dihasilkan oleh CST Production. Mungkin mengisahkan bagaiman mereka berdua mula berjumpa. Sweet sangat! Video tu boleh ditonton di Vimeo. Vimeo ni makin popular sebagai ruangan yang mengumpul koleksi video berkaitan perkahwinan. Baik sebelum mahupun semasa perkahwinan. Cerita panjang pun mungkin ada yang tak faham. Hahaha. Jadi enjoy dululah video Tomok ni ok! Korang juga boleh menonton koleksi video lain di sini – http://vimeo.com/25671883.

Tomok :: Save the date from cstproduction on Vimeo.

Update: Video yang dipaparkan disini mengalami masalah teknikal. Korang boleh lah pergi dekat link diatas tu untuk melihat video Tomok ni secara direct. Tapi kat bawah ni ada 3 screenshot yang kami ambil dari video tu. Segala kesulitan amat dikesali. Jangan marah naa!! Apa lagi, silalah tonton video tu. =)

 

 

 

By the way, ini kad jemputan perkahwinan mereka berdua. Kelass kan? Kat dalam tu ada lirik lagu Tomok, Bagaikan Bidadari. Memang kelass!

 

 

Mel: Selamat Pengantin Baru Shah Indrawan. Semoga berkekalan lah hendaknya.. Amin

Share

Khabarnya | Shiha Mentor5 Mengaku Sudah Berpunya

Posted: 26 Jun 2011 10:33 PM PDT

I’m not single and of course I am not available!!! Hehehe.. Jangan salah faham. Tu bukan kata-kata Shiha. Shiha mula dikenali dan menjadi sebutan semasa dia menjadi peserta program Mentor terbitan TV3 bagi musim yang ke-5. Baru sebentar tadi Shiha mengaku yang dia sudahpun berpunya. Mungkin sebab ada peminat yang meluahkan perasaan pada dia kot.

Apapun Mel puji lah dengan sikap Shiha ni. Yelah! Tak perlu nak menyorok dengan status diri ataupun terlalu berdrama macam kes Marsha tu untuk tarik perhatian. Kami doakan hubungan Shiha dan kekasihnya yang dia panggil sebagai Mr. Muscle berkekalan ke jinjang pelamin dan ke hujung nyawa insyallah. Yang terbaru mengenai Shiha, dia akan mengeluarkan single baru iaitu Yang Terindah. Produktif sungguh penyanyi ni. Sama-sama kita nantikan singlenya. All the best Shiha!

Mel: Kalau ada yang kata Shiha nak berlagak, harap diabaikan. Tapi jangan terlebih tunjuk pula ye Shiha!

Share

0 komentar:

Posting Komentar

Pengikut