Jumat, 17 Juni 2011

Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia

Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia

Link to Gossip Artis Malaysia | Gambar Artis Malaysia | Berita Artis

filem KL Hamster, kerana seekor hamster

Posted: 16 Jun 2011 11:00 PM PDT

KL Gangster yang seminggu ditayangkan memang betul-betul mengasyikkan dan memberikan penonton tidak senang duduk. Filem itu dijangkakan akan mengaut keuntungan RM10 juta. Belum pun habis cerita soal KL Gangster di pawagam ni, timbul pula satu filem yang bertajuk KL Hamster, memperlihatkan pergaduhan gara-gara seeokor hamster yang mati akbibat kecuaian seseorang. Filem ini merupakan krativiti


Ayahanda Awie meninggal dunia

Posted: 16 Jun 2011 09:00 PM PDT

Othman yang juga ayahanda kepada rockers terkenal, Awie telah meninggal dunia kelmarin pagi. Kisah kematian ayahanda Awie ini bermula apabila ayahanda Awie tengah nazak pada malam sebelum kematiannya. Sebab kematian ayahanda Awie belom dapat dipastikan lagi. Kita doakan sahaja agar roh ayahanda Awie bersemadi dengan tenang. Dan kepada Awie banyak-banyakkan bersabar, salam takziah daripada kami.


Salleh Yaacob berbulan madu bawa 4 isteri

Posted: 16 Jun 2011 07:00 PM PDT

Perkahwinan Salleh Yaacob dengan isterinya yang ke-4 membuatkan ramai yang masih terkejut akan jodoh Salleh ini. Beruntung badan dapat berbini 4. Tapi berbini 4 bukan semudah yang dikata, yang penting berlaku adil. Hehe. Macam baru-baru ni Salleh pergi honeymoon ke China bersama-sama 4 orang isterinya sekali. Memang bagui sungguh Salleh ni, adil kepada yang lain-lain.


0 komentar:

Posting Komentar

Pengikut